خلق فرصت های سرمایه گذاری با تقویت فضای اعتماد و امید به دست می آید

خلق فرصت های سرمایه گذاری با تقویت فضای اعتماد و امید به دست می آید استاندار مازندران در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی گفت : خلق فرصت های سرمایه گذاری با تقویت فضای اعتماد و امید به دست می آید

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از ساری ،محمد اسلامي بر تحقق سهم 670 ميليون دلاري سرمايه گذاري خارجي براي مازندران در سال 96 تاكيد كرد و گفت : تا كنون بيش از 90 ميليون دلار مجوز صادر شده است ولي به نظر مي رسد در اين زمينه بايد شاهد تحرك و تلاش بيشتري باشيم .

مقام عالي دولت در استان فضاي اعتماد و اميد را موجب جذب سرمايه گذاري جديد دانست و گفت : با سياستهاي تك پايه امكان رشد اقتصادي وجود ندارد و همه بايد تلاش كنند تا مشكلات سر راه سرمايه گذاري فعالات اقتصادي برداشته شود .
وي ضرورت قوانين شفاف و روشن را براي جذب سرمايه گذاري بسيار مهم دانست و گفت : هماهنگي بيشتر ، كم كردن بروكراسي و حمايت جدي براي سرمايه گذاري مي تواند به تقويت سرمايه گذاري خارجي كمك بزرگي نمايد .
استاندار مازندران تشكيل هسته هاي مطالعاتي براي ظرفيت سازي و ظرفيت شناسي و پشتيباني از طرحها را متذكر شد و ابراز اميدواري نمود تا با حمايت از كار و توليد زمينه رونق توليد و افزايش اشتغال در استان فراهم گردد .
در اين نشست قاسم پيشه مدير كل اقتصاد و دارايي استان گزارشي از اقدامات انجام شده در راستاي جذب سرمايه گذاري خارجي در استان ارائه نمود.

 

46

 

کد خبر 747767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =